38 lines
1.3 KiB
Markdown
38 lines
1.3 KiB
Markdown
# Блоки и функционал
|
||
## Высокий приоритет
|
||
Это критично прямо сейчас
|
||
* Добавить коричневые, жёлтые, красные и зелёные блоки.
|
||
* Сделать datagen для ступеней и полублоков, затем добавить их
|
||
|
||
## Средний приоритет
|
||
Нужно до 1.0, но не полностью ломает мод
|
||
* Механика окон
|
||
* Двери с ключами
|
||
* Духовка
|
||
|
||
## Низкий приоритет
|
||
* Терминал
|
||
|
||
|
||
=== ADD BLOCKS/FEATURES ===
|
||
* Add brown+yellow+red+green blocks
|
||
* Add slab and stair variations
|
||
* Add doors and fences
|
||
* Add windows
|
||
* Add (with functionality) present appliance/furniture/electronics textures
|
||
* Figure out what to do with "NII wall", nii floor, tilled block
|
||
* Add achievement criterion for dice and advancements
|
||
|
||
=== FIX STUFF ===
|
||
* PO2 wall
|
||
* Crate (likely cheap shulker box with small capacity)
|
||
|
||
=== NON-GAME CHANGES ===
|
||
* Minotaur publishing to modrinth and something similar for curse
|
||
* git.a71.su maven
|
||
* Good README.md and icon, assets, screenshots etc.
|
||
|
||
=== ACHIEVEMENTS ===
|
||
Kolkhoz warrior - kill a zombie, skeleton, creeper and spider with a sickle
|
||
|
||
=== Блоки и функционал ===
|